Bijvoorbeeld Zo

Onze oplossingen

Bekijk hier onze (software)oplossingen die we hebben ontwikkeld voor onze partners.

01

VDM Woningen - facturatiesoftware

VDM Woningen bouwt sinds 1880 duurzame, hoogwaardige en energiezuinige woningen vanuit Friesland. Met een groot klantenbestand werden er jaarlijks een groot aantal facturen verstuurd, echter verliep dit proces nog niet optimaal.

Ron (VDM Woningen) deelde hun verhaal: “Voorheen factureerden we in Excel en moesten de facturen nog handmatig worden geboekt. Dit proces wilden we graag digitaliseren, omdat het veel tijd kostte, ook voor onze klanten.”

Onze klanten - VDM Woningen - oplossing
Eijffinger - onze oplossing

02

Eijffinger - Klantenportaal

Eijffinger is al 145 jaar dé behang- en stoffenleverancier voor ieder interieur. Daar hoort ook een groot (zakelijk) klantenbestand bij.

Door het ontwikkelen van een klantenportaal, geeft Eijffinger haar klanten nu meer inzicht in orders, facturen, leveringen en meer. Het bespaart kosten en het proces verloopt nu veel gemakkelijker en efficiënter!

03

BTO Zorg - Planningsapp

Onlangs hebben wij voor BTO Zorg een planningsapp ontwikkeld. BTO Zorg is een gecertificeerd zorgbemiddelingsbureau, ze bemiddelen tussen zorgorganisaties en zorg-zzp’ers. Een goede planning van de zorg-zzp’ers is daarbij natuurlijk essentieel.

Margreet (BTO Zorg) deelt in de case haar ervaring over hoe de planningsapp hen veel werk uit handen nam.

Onze klanten - BTO Zorg - oplossingen
Onze klanten - Altac - oplossingen

04

Altac - PIM systeem

Altac Coating Group levert een totaalpakket coatings en coating-gerelateerde producten aan professionele lakverwerkende bedrijven in de branches Automotive, Yachting en Industry. 

Met een zeer groot assortiment had Altac de behoefte aan één centrale bron waarin alle productinformatie efficiënt kon worden beheerd en geordend. Hiervoor hebben wij een maatwerk PIM systeem (Product Information Management) ontwikkeld.

05

Nevema - Orderportaal

Door het nieuwe orderportaal is het interne orderproces van Nevema geautomatiseerd.

Hans (Nevema): “Door het orderportaal hebben we nu snel inzichtelijke data, wat centraal is vastgelegd. Er is een geautomatiseerde afhandeling van inkoopfacturen en het belangrijkste: onze facturatietermijnen zijn versneld van 1 week naar 1 dag!”

Onze klanten - Nevema - oplossingen

Vrijblijvend gesprek over wat onze software jouw bedrijf kan opleveren?

Johan  1- vierkant

Johan, Senior Business consultant

In een geheel vrijblijvend gesprek vertel ik je graag meer over onze (maatwerk) software oplossingen. Laat je gegevens achter of neem meteen contact op:

0512-551120